Първоначално публикувано от Mury
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Първи впечатления без ФАП филтър
Collapse
X
-
Mury e донякъде прав - една от дюзите има голяма компенсация (от 1.0 до 1.7 плюс), не тя не е само в диапазона на температурата, която говорех, а е постоянна. И все пак, това с гасненето ме озадачава малко. EGR клапана беше почистен до блясък, но от друга страна - наистина, ако има проблем със затварянето, защо да няма проблем и с отварянето? Колкото до предложението на Nightrider - да, "затапихме" го, т.е беше изолиран и колата се развървя като хала, определено имаше подобрение ... Но, не мога да преценя дали това влияе на гасненето при палене или само отстранихме турбо лага, затова и търся съвет какво да правя. Много се надявам някой колега да има работещ EGR под ръка, за да тестваме дали само това е проблема, за да мога спокойно да го сменя и да забравя.
Следващите няколко дена предстои доста обикаляне из България, т.е ще продухам двигателя, ще се регенерира ФАП-а, ще сменя нафтата, добавка за почистване ще сложа пак ... Но имам едни подозрения, че гасненето при палене няма да изчезне. Да видим ...
А най-дразнещотое че според компютъра всичко е наред и няма грешки... Яко
Alfa 159 2.4 JTDm
Comment
-
Първоначално публикувано от Tsetso Milanov Покажи съобщениеMury e донякъде прав - една от дюзите има голяма компенсация (от 1.0 до 1.7 плюс), не тя не е само в диапазона на температурата, която говорех, а е постоянна. И все пак, това с гасненето ме озадачава малко. EGR клапана беше почистен до блясък, но от друга страна - наистина, ако има проблем със затварянето, защо да няма проблем и с отварянето? Колкото до предложението на Nightrider - да, "затапихме" го, т.е беше изолиран и колата се развървя като хала, определено имаше подобрение ... Но, не мога да преценя дали това влияе на гасненето при палене или само отстранихме турбо лага, затова и търся съвет какво да правя. Много се надявам някой колега да има работещ EGR под ръка, за да тестваме дали само това е проблема, за да мога спокойно да го сменя и да забравя.
Следващите няколко дена предстои доста обикаляне из България, т.е ще продухам двигателя, ще се регенерира ФАП-а, ще сменя нафтата, добавка за почистване ще сложа пак ... Но имам едни подозрения, че гасненето при палене няма да изчезне. Да видим ...
А най-дразнещотое че според компютъра всичко е наред и няма грешки... Яко
---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:16 ----------
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеМъри, като начало що просто не го затапи за да види ще има ли промениТрябва софтуерна намеса,за сега тва не е на дневен ред.....
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
[QUOTE=Mury;1077238]E щом не е минала 2.0 компенсация,значи не е зле.Горивен филтър откога не си сменял,защото моя мяй нещо не е в час,пали трудно ако не изчакам помпата да спре,ако я изчакам всичко е ок,май ще го сменям...........[COLOR="Silver"]
Преди максимум 3000 километра й е направено пълно обслужване, в това число и всички филтри, не ми се вярва да е от това.... Колкото повече мисля, най-озадачаващото е че пали добре, но след няколко секунди двигателя започва да работи неравномерно ... Т.е. нещо се включва 2-3 сек след старта и тогава започва да работи неравномерно и загасва. И понеже не съм запознат технически кой може да е този агрегат, реших да попитам дали някой не може да ме ориентира ... поне накъде да търсим проблема в сервизаВече май бих се радвал да е EGR клапана (там просто сменям и забравям), но имайки пред вид цената му си мисля - а ако не е това?
Alfa 159 2.4 JTDm
Comment
-
При мен проблема с притрисането се появява точно при 90 градуса. Падне ли температурата, макар и с малко, спира да тресе. Чистихме ЕГР - никаква промяна. Горивния филтър е скоро сменян, дюзите са бетон, изцяло в норма. Най-интересното е, че при затапен ЕГР, ми светва чека на двигателя, но проблема с притрисането го няма. Колата си върви, дори повече, няма авариен режим, но не се знае докога и дали няма да стане проблемПравя каквото трябва, пък да става каквото ще...
Comment
-
Води я да ти го спрат софтуерно и карай без него. Най-доброто спасение. И ДПФ-а ще се чуства добре така.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Премахването на ЕГР не е обвързано с ДПФ-а. Но предполагам ще получиш комплексна цена. Но пък те цените падат постояно, така, че ако отложиш дпф-а във времето когато ще трябва да се премахне цената на услугата може вече да е достатъчно ниска, че да ти излезе по на сметка да чакаш. Разбира се ако сега нямаш проблеми с него.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от damyanov Покажи съобщениеПри мен проблема с притрисането се появява точно при 90 градуса. Падне ли температурата, макар и с малко, спира да тресе. Чистихме ЕГР - никаква промяна. Горивния филтър е скоро сменян, дюзите са бетон, изцяло в норма. Най-интересното е, че при затапен ЕГР, ми светва чека на двигателя, но проблема с притрисането го няма. Колата си върви, дори повече, няма авариен режим, но не се знае докога и дали няма да стане проблемFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от damyanov Покажи съобщениеПри мен проблема с притрисането се появява точно при 90 градуса. Падне ли температурата, макар и с малко, спира да тресе. Чистихме ЕГР - никаква промяна. Горивния филтър е скоро сменян, дюзите са бетон, изцяло в норма. Най-интересното е, че при затапен ЕГР, ми светва чека на двигателя, но проблема с притрисането го няма. Колата си върви, дори повече, няма авариен режим, но не се знае докога и дали няма да стане проблемAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Е, при мен вървя повече от 5 мин и то без проблеми
---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:35 ----------
Не мисля че е блокирал. Почистихме го уж много добре, но не знам дали затваря плътноПравя каквото трябва, пък да става каквото ще...
Comment
-
Първоначално публикувано от antonyonkov Покажи съобщениеОт няколко дни и аз съм без филтър и запушен EGR. Колата върви доста по-леко, сякаш някаква тежест падна от нея. Може би леко и извънградския разход падна, но това ще го тествам още.
По принцип не смятах да го махам, ама 3 пъти ми направи проблем тази есен и нямах повече нерви.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от antonyonkov Покажи съобщениеОт няколко дни и аз съм без филтър и запушен EGR. Колата върви доста по-леко, сякаш някаква тежест падна от нея. Може би леко и извънградския разход падна, но това ще го тествам още.
По принцип не смятах да го махам, ама 3 пъти ми направи проблем тази есен и нямах повече нерви.
Comment
-
Първоначално публикувано от antonyonkov Покажи съобщениеОт няколко дни и аз съм без филтър и запушен EGR. Колата върви доста по-леко, сякаш някаква тежест падна от нея. Може би леко и извънградския разход падна, но това ще го тествам още.
По принцип не смятах да го махам, ама 3 пъти ми направи проблем тази есен и нямах повече нерви.
В момента е в сервиза - правя последен опит да си запазя оригиналните джаджи по нея като всички колектори, въздуховоди и тем подобни ще бъдат лъснати до блясък, а клапите на променливата геометрия ще бъдат премахнати. Обаче ако и това не доведе до желаните резултати, т.е колата да си дърпа достатъчно въздух ... ще хвърчи EGR-a май. А да, EGR-a беше сменен преди месец с друг работещ, макар и втора употреба. Имаше резултат но за малко.Alfa 159 2.4 JTDm
Comment
Comment