Известие

Collapse
No announcement yet.

Първи впечатления без ФАП филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Мойта го има същото,но само от 60 до 70 гр.после и преди това го няма,но никога не е гаснала.Не ми се вярва от плътно незатваряща ЕГР да прави така,по скоро неможе да го отвори,ако не е хубаво почистен,изгасва защото е малко въздуха.Другия вариант,който обаче можеби е причина за неравномерната работа при по-висока температура,погледнете корекциите на дюзите при температурата която се оплакваш
    Мъри, като начало що просто не го затапи за да види ще има ли промени
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #92
      Mury e донякъде прав - една от дюзите има голяма компенсация (от 1.0 до 1.7 плюс), не тя не е само в диапазона на температурата, която говорех, а е постоянна. И все пак, това с гасненето ме озадачава малко. EGR клапана беше почистен до блясък, но от друга страна - наистина, ако има проблем със затварянето, защо да няма проблем и с отварянето? Колкото до предложението на Nightrider - да, "затапихме" го, т.е беше изолиран и колата се развървя като хала, определено имаше подобрение ... Но, не мога да преценя дали това влияе на гасненето при палене или само отстранихме турбо лага, затова и търся съвет какво да правя. Много се надявам някой колега да има работещ EGR под ръка, за да тестваме дали само това е проблема, за да мога спокойно да го сменя и да забравя.

      Следващите няколко дена предстои доста обикаляне из България, т.е ще продухам двигателя, ще се регенерира ФАП-а, ще сменя нафтата, добавка за почистване ще сложа пак ... Но имам едни подозрения, че гасненето при палене няма да изчезне. Да видим ...

      А най-дразнещото е че според компютъра всичко е наред и няма грешки... Яко
      Alfa 159 2.4 JTDm

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Tsetso Milanov Покажи съобщение
        Mury e донякъде прав - една от дюзите има голяма компенсация (от 1.0 до 1.7 плюс), не тя не е само в диапазона на температурата, която говорех, а е постоянна. И все пак, това с гасненето ме озадачава малко. EGR клапана беше почистен до блясък, но от друга страна - наистина, ако има проблем със затварянето, защо да няма проблем и с отварянето? Колкото до предложението на Nightrider - да, "затапихме" го, т.е беше изолиран и колата се развървя като хала, определено имаше подобрение ... Но, не мога да преценя дали това влияе на гасненето при палене или само отстранихме турбо лага, затова и търся съвет какво да правя. Много се надявам някой колега да има работещ EGR под ръка, за да тестваме дали само това е проблема, за да мога спокойно да го сменя и да забравя.

        Следващите няколко дена предстои доста обикаляне из България, т.е ще продухам двигателя, ще се регенерира ФАП-а, ще сменя нафтата, добавка за почистване ще сложа пак ... Но имам едни подозрения, че гасненето при палене няма да изчезне. Да видим ...

        А най-дразнещото е че според компютъра всичко е наред и няма грешки... Яко
        E щом не е минала 2.0 компенсация,значи не е зле.Горивен филтър откога не си сменял,защото моя мяй нещо не е в час,пали трудно ако не изчакам помпата да спре,ако я изчакам всичко е ок,май ще го сменям...........

        ---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Мъри, като начало що просто не го затапи за да види ще има ли промени
        Затапвал съм го цецо,замислянето изчезва веднага,но колата след около 5 мин. влиза в авариен режим и едвам се движи Трябва софтуерна намеса,за сега тва не е на дневен ред.....
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #94
          [QUOTE=Mury;1077238]E щом не е минала 2.0 компенсация,значи не е зле.Горивен филтър откога не си сменял,защото моя мяй нещо не е в час,пали трудно ако не изчакам помпата да спре,ако я изчакам всичко е ок,май ще го сменям...........[COLOR="Silver"]

          Преди максимум 3000 километра й е направено пълно обслужване, в това число и всички филтри, не ми се вярва да е от това.... Колкото повече мисля, най-озадачаващото е че пали добре, но след няколко секунди двигателя започва да работи неравномерно ... Т.е. нещо се включва 2-3 сек след старта и тогава започва да работи неравномерно и загасва. И понеже не съм запознат технически кой може да е този агрегат, реших да попитам дали някой не може да ме ориентира ... поне накъде да търсим проблема в сервиза Вече май бих се радвал да е EGR клапана (там просто сменям и забравям), но имайки пред вид цената му си мисля - а ако не е това?
          Alfa 159 2.4 JTDm

          Comment


          • #95
            При мен проблема с притрисането се появява точно при 90 градуса. Падне ли температурата, макар и с малко, спира да тресе. Чистихме ЕГР - никаква промяна. Горивния филтър е скоро сменян, дюзите са бетон, изцяло в норма. Най-интересното е, че при затапен ЕГР, ми светва чека на двигателя, но проблема с притрисането го няма. Колата си върви, дори повече, няма авариен режим, но не се знае докога и дали няма да стане проблем
            Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

            Comment


            • #96
              Води я да ти го спрат софтуерно и карай без него. Най-доброто спасение. И ДПФ-а ще се чуства добре така.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #97
                А трябва ли да се маха ДПФ-то и катализаторите, при софтуерното му спиране, че някакви такива оферти ми правят?
                Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

                Comment


                • #98
                  Премахването на ЕГР не е обвързано с ДПФ-а. Но предполагам ще получиш комплексна цена. Но пък те цените падат постояно, така, че ако отложиш дпф-а във времето когато ще трябва да се премахне цената на услугата може вече да е достатъчно ниска, че да ти излезе по на сметка да чакаш. Разбира се ако сега нямаш проблеми с него.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от damyanov Покажи съобщение
                    При мен проблема с притрисането се появява точно при 90 градуса. Падне ли температурата, макар и с малко, спира да тресе. Чистихме ЕГР - никаква промяна. Горивния филтър е скоро сменян, дюзите са бетон, изцяло в норма. Най-интересното е, че при затапен ЕГР, ми светва чека на двигателя, но проблема с притрисането го няма. Колата си върви, дори повече, няма авариен режим, но не се знае докога и дали няма да стане проблем
                    Ще върви точно 5 мин. и ще умре повече от 1300 об. няма да вдига.Не е лошо да проверите как са клапите на колектора
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от damyanov Покажи съобщение
                      При мен проблема с притрисането се появява точно при 90 градуса. Падне ли температурата, макар и с малко, спира да тресе. Чистихме ЕГР - никаква промяна. Горивния филтър е скоро сменян, дюзите са бетон, изцяло в норма. Най-интересното е, че при затапен ЕГР, ми светва чека на двигателя, но проблема с притрисането го няма. Колата си върви, дори повече, няма авариен режим, но не се знае докога и дали няма да стане проблем
                      А случайно ЕГР-ът да е блокирал в отворено положение?
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • Е, при мен вървя повече от 5 мин и то без проблеми

                        ---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:35 ----------

                        Не мисля че е блокирал. Почистихме го уж много добре, но не знам дали затваря плътно
                        Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

                        Comment


                        • От няколко дни и аз съм без филтър и запушен EGR. Колата върви доста по-леко, сякаш някаква тежест падна от нея. Може би леко и извънградския разход падна, но това ще го тествам още.
                          По принцип не смятах да го махам, ама 3 пъти ми направи проблем тази есен и нямах повече нерви.

                          2.4JTDm

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от antonyonkov Покажи съобщение
                            От няколко дни и аз съм без филтър и запушен EGR. Колата върви доста по-леко, сякаш някаква тежест падна от нея. Може би леко и извънградския разход падна, но това ще го тествам още.
                            По принцип не смятах да го махам, ама 3 пъти ми направи проблем тази есен и нямах повече нерви.
                            Много правилно решение си взел браво,сега ще се усетиш потенциала на колата поради липсата на тези тежести..............
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от antonyonkov Покажи съобщение
                              От няколко дни и аз съм без филтър и запушен EGR. Колата върви доста по-леко, сякаш някаква тежест падна от нея. Може би леко и извънградския разход падна, но това ще го тествам още.
                              По принцип не смятах да го махам, ама 3 пъти ми направи проблем тази есен и нямах повече нерви.
                              Разхода определено падна. А ускорението е повече от доволно. Преди имах една дупка от 1500 до 2200 оборота, сега направо литвам

                              2.4JTDm

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от antonyonkov Покажи съобщение
                                От няколко дни и аз съм без филтър и запушен EGR. Колата върви доста по-леко, сякаш някаква тежест падна от нея. Може би леко и извънградския разход падна, но това ще го тествам още.
                                По принцип не смятах да го махам, ама 3 пъти ми направи проблем тази есен и нямах повече нерви.
                                И аз съм се засилил по този улица май... Направихме си експеримент - затапихме EGR клапана само механично и като литна тази ми ти кола - нищо общо със предишното ускорение. А най-любопитното е че светна любимата лампа "Have engine checked", но колата не влезе в авариен режим. Няколко дена пилех щастливо гуми по Варненските улици
                                В момента е в сервиза - правя последен опит да си запазя оригиналните джаджи по нея като всички колектори, въздуховоди и тем подобни ще бъдат лъснати до блясък, а клапите на променливата геометрия ще бъдат премахнати. Обаче ако и това не доведе до желаните резултати, т.е колата да си дърпа достатъчно въздух ... ще хвърчи EGR-a май. А да, EGR-a беше сменен преди месец с друг работещ, макар и втора употреба. Имаше резултат но за малко.
                                Alfa 159 2.4 JTDm

                                Comment

                                Working...
                                X